Annons:
Etikettbehandling
Läst 1090 ggr
dave76jkpg
7/27/15, 7:09 PM

Känner mig blåst!Bipolär ej fastställd

Hej… Går på beroende mottagningen varje vecka för att få hjälp med mediciner för min adhd, 15jun efter en rad olyckliga saker som inträffat på kort tid träffade jag min läkare och psykolog..kom då fram till att jag hamnat i en deprition av allt som hänt och gick till slut med på att lägga in mig på öppen psyk för att där få den hjälp jag behövde… Som vanligt litade jag helt på vad läkaren sa ang medicin..pratade då om min bipolära och sambandet med deprition och fick då börja med ergenyl..efter månader av biverkningar samt byte till annan började jag själv märka att jag inte allas va mig själv längre och inte alls va med i verkligheten! slutade självmant med att äta dom,även om jag få dras med biverkningarna ett tag till så är jag iaf med i verkligheten igen… Efter det som hänt har jag själv läst mina journaler och där framgår att jag haft bipolära afflecktioner!men att bipolär ej är fastställt! När jag även läser min sjukskrivning från psyk finns inte något skrivet ang den deprition som från början va tänkt att hjälpa mig med!! Känner mig jävligt blåst av hela psykiatrin just nu

  • Redigerat 4/23/21, 3:59 PM av Lia
Annons:
Upp till toppen
Annons: