Annons:
Etikettdiagnos
Läst 982 ggr
MailyMorr
7/16/15, 6:22 PM

Åsikter?

Hejsan. Är relativt ny med min diagnos (klass 2)…precis börjar se klassiska symtom och regelbundna händelser i bipolariteten. Har nu i cirka två dagar varit helt utom mig och helt sinnessjukt hysterisk. Ena timmen är jag så djupt ångest fylld att jag inte kan röra mig och andra får jag världens panik attack och hyperventilerar som en galning. Bara gråter oavbrutet utan direkt anledning och kan varken äta eller sova…Några tankar om detta ? Vad hade ni gjort ? Åkt in? Tacksam för alla svar

  • Redigerat 4/23/21, 7:34 PM av Lia
Annons:
minikinas
7/16/15, 6:27 PM
#1

Har du någon nära som du kan prata med? Jag har haft mina vänner som stöttat mig i såna lägen då jag egentligen inte ens visste vad jag skulle göra. Jag vet att det kan kännas förvirrande men sätt dig och bolla dina tankar med någon som kan lyssna 🙂

Om inte så kan du alltid pm:a mig då jag har vart i samma situation själv 🌺

Riktig terapi är kvalitetstid med djuren<3
Medarbetare Lantraskaniner

MailyMorr
7/16/15, 6:33 PM
#2

Nej tyvärr har jag inte det…då jag bara förstör mina relationer med mitt mående och folk klarar inte av sådant dåligt mående.

minikinas
7/16/15, 8:35 PM
#3

Det är svårt det där, jag har nära få vänner. Som faktiskt mår som mig eller sämre. Har du någon släkting eller nån i familjen som du kan förlita dig på?

Riktig terapi är kvalitetstid med djuren<3
Medarbetare Lantraskaniner

[bluepearl]
7/18/15, 11:33 AM
#4

När jag får mina attacker så "lider jag genom dem" typ. Det är fruktansvärt och skitjobbigt, men jag ringer ingen. Jag har en vän som förstår mig och som jag kan ringa när som helst, men jag gör det inte. I det tillståndet så tror jag att jag ska dö, att alla omkring mig ska dö, jag hatar mig själv etc. Jag vet ju någonstans där inne att det går över.. 

MEN, mår man så pass dåligt att man inte klarar sig, så ska man åka in. Inget snack om saken!

Upp till toppen
Annons: