Annons:
Etikettbehandling
Läst 964 ggr
dave76jkpg
2015-07-13 00:22

Biverkningar utan nåd!!

Varit på många platser och sätt mycket saker i svamp bobbs landet!enorma flugsvamp,bukett tulpaner växande till gigantiska träd,dansat med super snygga tjejer i mörkret mitt i djupaste skogar,kramat stora träd bara för att luktat så sjuk gått att kroppen kittlar,haft sex i alla konstiga tillfällen å platser där mörker och ondska inte existerar!!!!sen upplevd jag vad som kan va biverkning av erginyl!iaf en som knappt har dokumenteras..fick som de brukar vara dom vanliga illamående,darrig på handen,huvudverk men släppte efter nån vecka sen kom resten! Gått en vecka nu och lite ha släppt,vågar knappt somna på kvällen så är vaken mycket och behöver min Sömn för att må bra,alla öppna sår med blod som inte stelnar utan helt öppn på armar börjar läka,min hud mellan tand och tandkött springer isär som öppna sår så kan knappt äta,lika dant mellan fingrarna,huden torkar,lederna verkar så kommer knappt ur soffan,synen blir uppdelad i olika bild mönste,,samt den enorma drake i grönt som täckte hela taket när jag vaknade på morgonen,,enorm öppen mun och kom i rasande fart rakt mot mig å sken rakt ut när jag insåg att han slukar hela mig med en tugga,nu är de kört!!fick som tur tak i täcket med en gång å drog över huvudet!!kan inte säga att ja varit snäll mot Min kropp genom livet och ha känner mig tött!måste till sjukhuset och få en undersökning av min kropp för nu känns den helt slut och inte trött!!! Men tog mig iaf i kragen å samlade styrka igår för att åka hem till den grym otroliga tjej som älskar alla delar å visa min respekt och ryggrad å se henne i ögonen och säga förlåt, Ska oxå träffa läkare och be honom koppla in skallen innan munnen börjar glappa å lyssna på vad jag säger!4år och mår sämre än någonsin och ha något som du kan förhandla med!! Säkert jätte bra medicin för många men tänkte dela med mig av det ja råkade ut Och uppmana att va uppmärksam innan de går för långt.

  • Redigerat 2021-04-23 21:14 av Lia
Annons:
Upp till toppen
Annons: