Annons:
Etikettdiagnos
Läst 2506 ggr
solskugga
11/22/13, 10:42 PM

Blandtillstånd

Har lite olika varianter på mina pendlingar i sinnesstämning. Oftast växlar det flera gånger/dag. Ibland kan jag vara i samma tillstånd flera dagar, upp till nån vecka. 

Men jag tycker ändå att det allra jobbigaste är att ha blandat tillstånd, som jag har ibland. Att både vara uppvarvad, full av energi, ha svårt att fokusera på en sak åt gången, men samtidigt känna sig rastlöst ångestfylld och ha mörka tankar. Se allt i svart. Sakna hopp. När man både är djupt deprimerad och bara vill dö, samtidigt som man är väldigt full av handlingskraft och ideér är ingen bra kombination…

Nån som känner igen sig?

Du har allt inom dig. Bara tro på din egen styrka! Låt INGEN trycka  ner dig!

  • Redigerat 4/23/21, 9:47 PM av Lia
Annons:
Nillanp
11/24/13, 3:49 PM
#1

jag är likadan ofta. Det pendlar, och det pendlar fort. och det är det som är så sjukt jobbigt. att man i ena stunden är energisk och glad, full med för mycket energi.  Sen är det som att springa in i en nål och du är en ballong och luften går ur, istl fylls den med mörker och hemska tankar och en skrämmande längtan till döden  och få ro. Den ovissheten och pendlandet i humöret gör att jag har dragit mig mer och mer undan, för jag kan inte bestämma själv alla gånger som människor i min omgivning verkar tro. om det ändå vorde så lätt. Jag blir rastlös och försöker göra nåt startar 100 olika saker /projekt samtidigt och en stund senare ligger jag i sängen och vet inte varför jag lever. ungefär så.

Upp till toppen
Annons: